Kapat

MyMcDonald’s Ödüllerim Şartlar ve Koşulları

MyMcDonald’s Ödüllerim Şartlar ve Koşulları

McDonald’s Çevrimiçi Hizmetler (TÜRKİYE) Hüküm ve Koşulları

 

Son Güncelleme: [24 Ekim 2022]

ÖNEMLİ: LÜTFEN İŞBU HÜKÜM VE KOŞULLARI ("ŞARTLAR") OKUYUP ANLAYINIZ. İŞBU ŞARTLAR, McDONALD’S'IN SORUMLULUĞUNA İLİŞKİN SINIRLAMALAR İLE YASAL HAKLARINIZI ETKİLEYEN BAŞKA HÜKÜMLER İÇERMEKTEDİR.

 

Bu şartların paylaşıldığı veya bunlara atıfta bulunulan herhangi bir internet sitesi, mobil uygulama, e-posta haber bülteni ve abonelikler ile diğer dijital özellikleri kurarak, bunlara erişerek veya bunları kullanarak (birlikte, “çevrimiçi hizmetleri” olarak anılacaktır), Türkiye'de Büyükdere Cad. Özsezen İş Merkezi No:122-9 A Blok Zincirlikuyu, İstanbul adresindeki genel merkezinden çevrimiçi hizmetleri kontrol edip işleten Anadolu Restoran İşletmeleri Limited Şirketi (“McDonald’s” veya “biz”) ile bağlayıcı bir anlaşma yapmış olmaktasınız.

Aynı zamanda bilgileri nasıl topladığımızı, kullandığımızı ve paylaştığımızı açıklayan Gizlilik Beyanını incelemelisiniz. 

Çevrimiçi hizmetler, 16 yaşından küçük kişilerin kullanımına yönelik değildir. Çevrimiçi hizmetlerden faydalanabilmeniz için en az 16 yaşında olmanız zorunludur.  En az 16 yaşındaysanız ancak henüz 18 yaşında (bulunduğunuz yerde farklı olması durumunda reşit olunan yasal yaşta) değilseniz, bu durumda bu şartları ebeveyniniz veya vasinizle birlikte incelemeli, sizin çevrimiçi hizmetleri kullanabilmesi için bu kişilerin bu şartları anlaması ve kabul etmesi zorunludur.

Sizin veya ebeveyninizin ya da vasinizin bu şartları kabul etmemesi durumunda, derhal çevrimiçi hizmetleri kullanmayı bırakmanız ve McDonald’s'ın oluşturmuş olduğunuz tüm çevrimiçi hizmet hesaplarını kapamasını talep etmelisiniz. https://www.mcdonalds.com.tr/bize-ulasin adresi üzerinden hesabınızın silinmesini talep edebilirsiniz; silinmesini istediğiniz hesabın e-posta adresini ekleyiniz.

 

  1. Çevrimiçi hizmetler hakkında.

Ürün ve hizmetlerin bulunurluğu. McDonald's ürün ve hizmetleri, dünyanın çoğu yerinde bulunmaktadır. Ancak, çevrimiçi hizmetler dünya genelinde mevcut olmayan ürün ve hizmetleri tanımlıyor olabilir. 

 

Trafik kurallarına uyun. Çevrimiçi hizmetleri her kullandığınızda trafik kuralları ile tüm geçerli kural ve düzenlemelere uymak zorundasınız. ARAÇ KULLANIRKEN VEYA HAREKET EDEN VEYA “PARK” KONUMUNDA OLMAYAN BİR ARACI KULLANIRKEN VEYA DİREKSİYONUNDAYKEN ÇEVRİMİÇİ HİZMETLERİ KULLANMAMALISINIZ. Güvenlik adına çevrimiçi hizmetleri her zaman yalnızca yasal ve güvenli olduğunda kullanmalısınız.

 

Cihaz ve hesaplarınızdan siz sorumlusunuz. Çevrimiçi hizmetleri kullanmak için gerekli olan cihaz, yazılım ve hizmetlerden siz sorumlusunuz. McDonald’s, çevrimiçi hizmetlerin belirli bir cihaz üzerinde veya belirli bir yazılımda tam olarak işlevini göstereceğine dair garanti vermemektedir. Sizinle kısa mesaj, e-posta veya tercih ettiğiniz diğer yöntemlerle sizinle iletişim kurduğumuz durumlar dâhil olmak üzere çevrimiçi hizmetleri kullanımınızdan dolayı her türlü mesajlaşma ve veri masraf, ücret ve vergisinden de siz sorumlusunuz. Çevrimiçi hizmetlerinden, yalnızca sahibi olduğunuz veya kontrolünüz altındaki cihazlar üzerinden yalnızca izin lisanslı işletim sistemini (Apple cihazlar için Apple iPhone İşletim Sistemi) kullanarak yararlanabilirsiniz. Bir çevrimiçi hizmetler hesabı oluşturursanız, hesabı güvenli tutmaktan ve hesap altındaki tüm faaliyetlerden sorumlusunuz. Yalnızca bir çevrimiçi hizmetler hesabı kullanabilirsiniz; hesap bilgilerinizin her zaman doğru tutulması zorunludur.

 

McDonald’s'in çevrimiçi hizmetleri güncelleme veya sonlandırma hakkı. McDonald’s'ın, (bildirimli veya bildirimsiz olarak) cihazınıza kurmuş olduğunuz herhangi bir mobil uygulamaya güncelleme getirmek (veya söz konusu cihazdan işlevsellik veya erişimin kaldırılması) yolu da dâhil olmak üzere çeşitli zamanlarda çevrimiçi hizmetleri (veya bu hizmetlere erişiminizi) güncelleyebileceğini, değiştirebileceğini veya sonlandırabileceğini bilmekte ve bunu kabul etmektesiniz.

 

Bu şartlarda yapılacak güncellemeler. McDonald's, dilediği zaman ve kendi takdirine bağlı olarak işbu şartları güncelleyebilir. McDonald’s şartlarda esaslı değişiklik yaparsa, yeni şartları çevrimiçi hizmette yayınlamak gibi makul bir yöntemle size bildireceğiz. Değişen şartları kabul etmemeniz durumunda, derhal çevrimiçi hizmetleri kullanmayı bırakmanız ve McDonald’s'ın oluşturmuş olduğunuz tüm çevrimiçi hizmet hesaplarını kapamasını talep etmelisiniz. Hesabınızı kapatmak için aşağıdaki adresi ziyaret edebilirsiniz: https://www.mcdonalds.com.tr/bize-ulasin mcdonalds.com/contact.

 

Bağımsız işletmeler, birçok restoranın sahibi ve işletmecisidir. McDonald’s çevrimiçi hizmetleri işletip kontrol ederken, çoğu restoranın işletiminden sorumlu değildir. Bunun yerine, çoğu restoranın sahibi ve işletmecisi McDonald’s franchise alanları olup bazı restoranlar McDonald’s bağlı ortaklıkları tarafından işletilmektedir (söz konusu franchise alanlar ile bağlı ortaklıklar birlikte “restoran” olarak anılacaktır). Her bir restoran, yasalara ve düzenlemelere uyumdan, ürünlerin tarafınıza tedarik edilmesinden, restorandaki istihdamla ilişkili tüm konulardan bizzat sorumludur.  Restoran sahibinin tam unvanı ile adresini fişinizde bulabilirsiniz.

Çevrimiçi hizmetlerde iş fırsatlarına ilişkin linkler. McDonald's ve tüm restoranlar, işgücünde çeşitlilik taahhüdü olan fırsat eşitliği sağlayan işverenlerdir. Çevrimiçi hizmetlerde, McDonald’s veya restoranlar tarafından ilan edilen iş fırsatlarına ilişkin linkler yer alabilir. Bu fırsatlar, yalnızca restorana (başka bir deyişle, bağlı ortaklık veya franchise alana) ilişkin olup McDonald’s veya ana işletmesi (McDonald’s Corporation) ile ilişkili değildir. Bu da iş fırsatını ilan eden restoranın iş gereksinimlerini belirleme, tüm işe alım kararları ile işletmesindeki tüm diğer istihdamla ilişkili konulardan tek başına sorumlu olduğunu ifade eder. Ne McDonald’s ne de ana işletmesine, bir franchise alan olan bir restorana yaptığınız herhangi bir başvurunun bir kopyası ulaşmadığı gibi mülakata çağrılıp çağrılmamanız veya işe alınıp alınmamanız McDonald’s veya ana işletmesinin kontrolünde olmayıp franchise alanın istihdam politika ve uygulamaları bu ikisinin kontrolünde değildir. Ne McDonald’s ne de ana işletmesi, bağımsız franchise alanları istihdam etmektedir.  Bir franchise alan olan bir restoran tarafından işe alınmanız durumunda, McDonald’s veya ana işletmesi (McDonald’s Corporation) değil yalnızca o franchise alan işvereniniz olacaktır.  

 

Bizimle iletişime geçme yöntemleriniz. Çevrimiçi hizmetler hakkında herhangi bir soru veya yorumunuz olursa, lütfen çevrimiçi hizmetlerdeki Bize Ulaşın bölümüne bakın veya istediğiniz zaman şu adresi ziyaret ediniz: https://www.mcdonalds.com.tr/bize-ulasin

  1. Bilgi uygulamalarımız ve sizinle olan iletişimlerimiz.

McDonald’s Gizlilik Beyanı. McDonald’s Gizlilik Beyanı, bilgileri nasıl topladığımızı, kullandığımızı ve paylaştığımızı da içeren bilgi uygulamalarımızı açıklamaktadır.

 

Sizinle iletişim kurma yöntemimiz. Çevrimiçi hizmetlerden e-posta almayı, bize verdiğiniz cep telefonu numarası üzerinden kısa mesaj almayı veya McDonald’s'tan anlık bildirim almayı tercih edebilirsiniz. Bu iletişim türlerinden herhangi birisini tercih ettiğinizde, McDonald’s'tan tarafınıza pazarlama amaçlı, işlemsel ve diğer mesajların geleceğini bilmekte ve kabul etmektesiniz. McDonald’s, McDonald’s Gizlilk Beyanına göre sizinle iletişim kurmak üzere bize vermiş olduğunuz bilgileri kullanabilir.

 

Genel olarak bildirimlerin iptal edilmesi. Sizinle iletişim kurma şeklimize ilişkin tercih hakkına sahipsiniz. Genel olarak kullanmakta olduğunuz çevrimiçi hizmetin profil bölümünde, bildirim iptali talimatlarıyla birlikte iletişim tercihlerinizi bulabilirsiniz. Cihaz ayarlarınızı değiştirerek de iletişim tercihlerinizi değiştirebilirsiniz. Ayrıca, bildirimlerimizin içinde iptal seçeneği bulunabilir.  Her bir iletişim yöntemine ilişkin iletişim tercihlerinizi ayrı olarak yönetmenizin gerekli olabileceğini bilmekte ve kabul etmektesiniz. Örneğin, pazarlama e-postalarını iptal ederseniz, pazarlama kısa mesajları bu mesajları almayı tercih etmeniz durumunda gelmeye devam edebilir.  İletişim tercihlerinizi yönetmeniz için uygun yöntemler sunmak adına elimizden gelen çabayı gösteriyor olsak da, her bir çevrimiçi hizmete ilişkin tercihlerinizi ayrıca ayarlamanız gerekebilir.  Hesapla ilişkili ve işlemsel bildirimler için bu bildirimleri durdurmanın tek yolu çevrimiçi hizmetler hesabınızı kapatmak olabilir.  Son olarak, bir McDonald’s franchise alanından tarafınıza bildirim geliyorsa, doğrudan bu bildirimleri iptal etmeniz gerekecektir.

 

[Kısa mesajlara ilişkin ek bilgi. Elektronik ticaret bildirimlerimizi Elektronik Ticaret Yönetmeliği uyarınca kabul etmeniz durumunda, otomatik bir sistemden kısa mesaj alacağınızı bilmekte ve kabul etmektesiniz. Ayrıca, herhangi bir satın alma işlemi için onayınızın gerekli olmadığını bilmektesiniz. Onayınızı geri çekip abonelikten çıkmak isterseniz, Ret MC yazıp uygun kısa koda (3347) kısa mesaj gönderiniz veya aşağıdaki adresi ziyaret ediniz: https://www.mcdonalds.com.tr/bize-ulasin..

 

 

  1. Restoranlara sipariş gönderimi.

Bu bölüm, çevrimiçi hizmetleri kullanarak verdiğiniz tüm siparişler için geçerlidir. Çevrimiçi hizmetleri kullanarak restoranlara herhangi bir sipariş göndermeden önce lütfen bu bölümü kullanınız. Tüm çevrimiçi hizmetlerde sipariş verilemeyebileceğine dikkat ediniz. Sipariş verilmesine ilişkin detaylı bilgi için Uygulama üzerindeki SSS'lere bakınız.

Sipariş verme hakkında.

Sipariş vermenin amacı, müşterilere önceden ürün siparişi oluşturup siparişlerini katılımcı restoranlardan birisine vermeleri için uygun bir yöntem sunmaktır.

Çevrimiçi hizmetleri kullanarak bir sipariş vermeniz için kayıtlı bir çevrimiçi hizmetler hesabınızın bulunması gerekir. Kayıt için aşağıdaki bilgiler istenmektedir: adınız ve soyadınız, e-posta adresiniz. 

Ödeme yönteminin kaydedilmesi.

Bir sipariş vermeden önce siparişlerinizde kullanmak üzere bir kredi kartı veya banka kartını (bunlardan biri “ödeme kartı” olarak anılacaktır) kaydettirmeniz zorunludur.

McDonald’s ve restoranlar, ödeme kartı bilginizi güvenli şekilde saklamak ve ödemelerinizin restoranlara geçmesi için üçüncü taraf hizmet sağlayıcılardan hizmet almaktadırlar. Bir ödeme kartını kaydettirdiğinizde, McDonald’s veya üçüncü taraf hizmet sağlayıcılarının kaydettirmiş olduğunuz ödeme kartının geçerli olup olmadığını doğrulayabileceğini bilmekte ve kabul etmektesiniz. Bir restorandan alım gerçekleştirmek üzere sipariş vermeyi kullandığınızda o restoranın üye işyeri olarak kayıtlara geçeceğini bilmekte ve kabul etmektesiniz. Restoranlar, gerçekleştirdiğiniz alımı doğrulamak üzere sipariş kodunuzun dışında bilgiler isteyebilir. Kaydettirdiğiniz ödeme kartlarının tümünü kullanmak için tüm yasal haklara sahip olduğunuzu ve yeterli yaşta olduğunuzu beyan ve taahhüt etmektesiniz.

Ürünleri, doğrudan restoranlardan satın almaktasınız.

Sipariş vermeyi kullandığınızda, siparişleri doğrudan katılımcı restoranlardan birisine vermiş olursunuz ve ürünlerin tedarikine ilişkin sözleşme de tarafınız ile siparişinizi kabul eden restoran arasında olacaktır. Ürünlerinizi teslim aldığınız restoran, ürünleri hazırlayıp tarafınıza sunmaktan sorumludur. Doğrudan restoranlardan (McDonald’s Corporation veya başka bir McDonald’s kuruluşundan değil) alım gerçekleştirdiğinizi, McDonald’s Corporation ya da başka bir McDonald’s kuruluşunun sipariş vermeyi kullanarak satın aldığınız ürünlerden kaynaklanan herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını bilmekte ve kabul etmektesiniz.

Siparişinizi oluşturma, siparişinizi ödeme ve siparişinizi bir restorana gönderme.

Siparişinizi oluşturmak üzere sipariş vermeyi kullanabilir ve seçtiğiniz katılımcı restoranlardan birisine gönderebilirsiniz. Satın almayı gerçekleştirmeniz durumunda, çevrimiçi hizmette “Şimdi Öde”ye tıklamanız durumunda ödeme kartınızdan ücret alınır. Tarafınıza bir sipariş kodu gönderilir.  Verilen siparişlerin, seçilen restorandan şahsen teslim alınması zorunludur.

-----------

Sipariş Seçenekleriniz

Çevrimiçi siparişinizi teslim almak için aşağıdaki seçenekleri seçebilirsiniz: yol kenarı (yalnızca belirli lokasyonlarda mevcuttur), tezgah, masaya servis veya arabaya servis.

Siparişinizin Hazırlanması

Tüm ürünler, siparişinizi teslim aldığınız restorandaki bulunurluğa bağlıdır. Restoranınızı seçtiğinizde, o restoran için kahvaltı veya ana menü servis süresini göreceksiniz.  Tezgah veya arabaya servis için teslimat seçeneğinizi belirlediğinizde, her seçenek için servis süresini göreceksiniz (örneğin, sabah 6 – gece yarısı).  Restoran kapandıktan sonra gelmeniz durumunda, siparişinizi teslim alamayacaksınız ve ödemeniz iade edilmeyecektir. Teyit edip ödeme yapmadan önce zamanında gelebileceğinizden emin olunuz.

Tezgahtan teslim alınacak şekilde sipariş verdiğinizde, siparişinizin yaklaşık kaç dakikada hazırlanacağını gösteren bir mesaj göreceksiniz. Teyit edip ödeme yaptığınızda siparişiniz hazırlanacaktır.  Lokasyon hizmetleri aktif hale gelmişse ve restorandan uzaktaysanız, ödeme yapmaya hazır olduğunuzu teyit etmeniz ve siparişin hazırlanması için bir mesaj görebilirsiniz. Lokasyon hizmetleri aktif değilse, siparişiniz ödemeden hemen sonra hazırlanacaktır. Lütfen zamanında gelebileceğinizden emin olunuz.

Arabaya Servis ile teslimat için sipariş verdiğinizde, teyit edip ödeme yaparsınız ancak siparişiniz Arabaya Service gelinceye ve sipariş kodunuzu verinceye kadar hazırlanmayacaktır.  Arabaya servis ile teslim almayı seçer ve menü değişiminden sonra gelirseniz veya seçilen ürünlerden herhangi birisi kalmamışsa, bu durumda bir personel ile konuşmanız gerekecek. 

Yol kenarında veya masaya Servis şeklinde telim almak üzere sipariş verirken, geldiğinizde ödeme yapmadan önce Yol Kenarı veya masa numarasını Uygulamaya girmeniz gerekecektir. Teyit edip ödeme yaptığınızda, siparişiniz hazırlanacaktır. Sipariş hazır olduğunda, bir personel yol kenarında veya masada sizi karşılayacak ve siparişinizi teslim edecektir.

Bazı restoranlarda, tüm ürünler satılmamaktadır. Çevrimiçi hizmetlerdeki ürün ve ambalaj görselleri, sadece örnek amaçlı olup bir restorandan teslim aldığınız ürün veya ambalaj ile aynı olmayabilir. Farklar, cihazınızın renkleri göstermesinden veya kullanılan malzemeler, tedarikçi, ülkenin hangi bölgesinde bulunduğunuz, yılın hangi mevsiminde olunduğu gibi faktörlerden kaynaklanıyor olabilir.

Sipariş vermedeki fiyatlar hakkında.

Fiyatlar, restorandan restorana değişebilmekte, yasa gereği ilave vergi ve ücretler eklenebilmektedir. Tüm lokasyonlarda belirli kampanyalar ve fiyatlar bulunmayabilir. Sizden alınan ürün ücretinde bir hata olduğunu tespit ederseniz, fark iadesini almak üzere ürünü satın almış olduğunuz restoran ile temasa geçiniz.

Lokasyon Hizmetleri

Siparişinizi verdiğinizde ve ödemesini yaptığınızda uzaktaysanız en yakın restoranın otomatik olarak seçilmesi ve lokasyon kontrolünden faydalanmak üzere cihazınız üzerindeki lokasyon hizmetlerini etkinleştirmeniz gerekebilir.  Lokasyon hizmetleri etkin değilse ya da en yakınınızdaki restorandan sipariş vermek istemiyorsanız, restoranı manüel olarak seçmeniz gerekecektir.

Siparişinizin ödemesi.

“Şimdi Öde”ye tıkladığınızda, restorana siparişinizi işleme yetkisi vermektesiniz. Restoranın ödeme hizmeti sağlayıcısı, ödemenizi işleyecek ve ödeme siparişinizi verirken seçmiş olduğunuz ödeme kartından alınacaktır. Sipariş verme özelliğinden, Restoranın siparişinizi aldığına ve siparişi hazırlamakta olduğuna dair tarafınıza bir bildirim gönderilebilir. Ürünleri teslim aldıktan sonra, ürünler size ait olur.

Ödeme konusunda bir sorun yaşarsam veya para iadesi istersem ne olacak?

Ödeme kartı hesap özetinize yansıyan ücretler hakkında aklınıza bir soru gelmesi halinde veya ödeme kartınızdaki bir restoran işlemine itiraz etmek üzere bankanızla temasa geçiniz. Bankanız, banka politikası hakkında size bilgi verebilir ve bekleyen ödemeleri ne zaman onayladıkları konusundaki politikalarını size anlatabilir.

Hesabımda hileli bir işlem yapıldığından şüphe duyarsam ne yapmalıyım?

Hesabınızda yanlış veya onaylamadığınız ücretlerin bulunduğuna inanıyorsanız, derhal bankanızla irtibata geçmelisiniz. Derhal parolanızı güncellemelisiniz. Güvenlik uzmanları, kişilerin her hesap için karmaşık parola ve farklı kullanıcı adı ve parola kombinasyonları kullanmasını tavsiye etmektedirler.

Siparişinizin iptali, para iadeleri ve tüketici hakları.

Siparişinizi teyit edene ve ödeme yapıncaya kadar, siparişinizi güncellemeniz veya siparişinizden vazgeçmeniz mümkündür.  Ancak, siparişinizi teyit ettiğinizde ve ödemesini yaptığınızda, iptal edemezsiniz. Ürünleri beğenmemeniz veya başka bir gerekçeyle para iadesi istemeniz durumunda, tarafınıza yapılması gereken herhangi bir para iadesiyle ilgili ürünü satın aldığınız restoran ile irtibata geçiniz. Bu konudaki yasal haklarınız, işbu şartlarda yer alan hiçbir husustan etkilenmez.

 

  1. [Kampanyalar / Sadakat Programı “].

Kampanyalar ve sadakat puanları Sadakat Programı

Genel. Bu şartlarda, [MyMcDonald’s Ödüllerim programı] açıklanmaktadır.

 

Uygunluk ve kayıt. [MyMcDonald’s Ödüllerim programına] kayıt yaptırmak için, çevrimiçi hizmetleri kullanmak üzere bir hesap oluşturmanız zorunludur. [MyMcDonald’s Ödüllerim programı] lansmanı öncesinde çevrimiçi hizmetleri kullanmak üzere bir hesap oluşturan müşteriler, [MyMcDonald’s Ödüllerim programının] lansman tarihinde veya sonrasında çevrimiçi hizmetleri kullanmaya devam ederek kayıt yaptırabilirler.

 

Kampanyalar Çevrimiçi hizmetler üzerinden kampanyaları almanız mümkündür. Kampanyalar için aşağıdaki genel şartlar geçerlidir: (1) kampanyadan, yalnızca ilgili çevrimiçi hizmet üzerinden, gösterilen ürün için bulunurluğa bağlı olarak sadece kampanya katılımcısı restoranlarda kampanya sona erinceye kadar yaralanılabilir; (2) servis saatleri geçerlidir (örneğin, belirli kahvaltı dışı kampanyalar kahvaltı servisi saatlerinde bulunmayabilir); (3) aksi belirtilmedikçe, kampanya belirtilen geçerlilik tarihinde sona erer; (4) her satın almada yalnızca bir kampanya kullanılabilir, (5) kampanyalar aktarılamaz ve (6) nakitle değiştirilemez; (7) kampanyalar, Teslimat Hizmeti kullanımında değil, yalnızca mağaza içinde tezgahta, kioskta veya arabaya serviste kullanılabilir.  İlaveten, uygulamada kampanyanın yanında belirtilen kampanya için geçerli olan belirli şartlar bulunabilir.

 

Bir kampanyadan yararlanma yöntemi

Siparişinizi cihazınızdan çevrimiçi hizmetleri kullanarak verdiğinizde

Veya

kampanya QR kodunu okutarak tezgahta veya kioskta ya da

Arabaya Serviste alfanümerik kodu siparişinizi alan personele söyleyerek bir kampanyadan yararlanmış olursunuz

                                                                                                               

Nasıl puan kazanılır? Satın alınan ürüne göre geçerli alımınızın değerine bağlı olarak puan kazanacaksınız. Bir günde, en fazla 4 siparişinizden puan kazanabilirsiniz.

 

Sipariş verdiğinizde katılımcı restoranlardan birinde aşağıdaki adımlar üzerinden yapacağınız geçerli bir alımdan puan kazanırsınız: 

Çevrimiçi hizmetleri kullanarak cihazınız üzerinde veya

dijital sadakat kartınızı taratarak tezgahta veya kioskta ya da

Arabaya Serviste alfanümerik kodu siparişinizi alan personele söyleyerek

Satın alma sırasında bu işlemi gerçekleştirmezseniz, puan kazanmayacak veya puan talep etme hakkınız olmayacaktır.  Kazandığınız Puanların hesabınıza eklenmesinde gecikme olabilir.

 

 

Hediye puan kampanyaları veya promosyonlar. Çeşitli zamanlarda McDonald’s, yeni ve farklı şekillerde daha fazla puan kazanmanıza imkân tanıyan hediye puan kampanyaları veya puan hızlandırıcılar sunabilir. Hediye puan kampanyası veya promosyonlara ilişkin detaylı bilgi söz konusu kampanya veya promosyon bağlamında sunulur. 

 

Kazanabileceğiniz en yüksek puan. Hesabınızda herhangi bir zamanda en fazla 5000 puan (“Ödül Tavanı”) bulunabilir. Geçerli bir alım yapmanız Ödül Tavanını aşmanıza neden olacaksa, Ödül Tavanını aşan miktarda puan kazanamayacaksınız.

 

Puanlarınızın kullanımı. Puanlarınızı katılımcı restoranlarda Ödül Menüsündeki ücretsiz ürünler için kullanabilirsiniz (“Ödül Puanla Alınabilir Ürün(ler)”). Puanlarınızı, Ödül Menüsünden seçilen bir kampanyaya dönüştürmek üzere McDonald’s uygulamasını kullanmak zorundasınız. 

Aşağıdaki yöntemlerle sipariş verdiğinizde bir kampanyadan yararlanmış olursunuz:

Çevrimiçi hizmetleri kullanarak cihazınız üzerinde veya

kampanya QR kodunu okutarak tezgahta veya kioskta ya da

Arabaya Serviste alfanümerik kodu siparişinizi alan personele söyleyerek

 

Ödül Menüsü. Ödül Puanla Alınabilir Ürünler ile her Ödül Puanla Alınabilir Ürün için kaç puana ihtiyaç olduğu, uygulamadaki Ödül Menüsünde yer almaktadır.

 

Puanların geçerlilik süresi. Puanlar, kazanıldıkları yıldan sonraki ayın sonunda geçerliliğini kaybeder.

 

Para İadeleri 

McDonald’s, herhangi bir nedenle ürünlerin iade edilmesi ve alım bedelinin tamamen veya kısmen iade edilmesi durumunda, puanları silmeye yetkilidir. Değişiklik eşdeğer puan değerindeki ürünler ile yapılmadığı sürece aynı durum ürün değişiminde de geçerlidir.

 

Şüpheli İşlem

McDonald’s, sayılanlarla sınırlı olmamak üzere aşağıdakiler dâhil hesabınıza ilişkin herhangi bir şüpheli işlem tespit edersek hesabınızın ve tahakkuk eden puanların silinmesi veya askıya alınması dâhil uygun gördüğü her türlü aksiyonu almaya yetkilidir:

(i) yasadışı veya hileli işlemlerin gerçekleştirilmesi;

(ii) gerçeğe aykırı veya yanıltıcı bilgilerin verilmesi veya verilmeye teşebbüs edilmesi ya da McDonald’s veya katılımcı restoranlara yanlış beyanda bulunmak veya

(iii) işbu hüküm ve koşullara uygun olanlara haricinde herhangi bir ödül, fayda veya puanın satılması, temliki, devri veya iktisabı ya da satılması, temliki, devri veya iktisabının teklif edilmesi; veya

(iv) aşırı kazanma (hileyle veya başka yollardan).

 

 

Muhtelif Hükümler.

Puanların, nakdi değeri yoktur. Puanlar, devredilemez.]

 

 

Genel

Herhangi bir zamanda sadece bir [MyMcDonald’s Ödüllerim ] hesabınız bulunabilir.

Herhangi bir isim, e-posta değişikliği veya başka bilgilerdeki değişiklikle ilgili güncellemeyi değişiklikten sonra mümkün olan en kısa sürede yapmaktan sorumlusunuz. McDonald’s, müşterinin bilgileri bu maddeye göre güncellememesinden sorumlu değildir.

McDonald's, kontrolü dışındaki hâllerin programı yürütmesini imkansız hale getirmesi durumunda Sadakat Programını sonlandırma hakkına sahiptir.

McDonald's, [kendi makul görüşüne göre Uygulama, Kampanya Kuponları - veya Sadakat puanları] üzerinde oynama olduğunu düşünmesi durumunda Kampanya Kuponları veya Sadakat puanlarını kabul etmeme hakkını saklı tutar.

Hesap sahibinin vefatı üzerine bir hesap sona erecektir. Kazanılmış ancak henüz kullanılmamış puanlar iptal edilecektir. McDonald’s, hesap sahibinin vefatının bildirimi üzerine MyMcDonald’s Ödüllerim hesabını kapatacaktır. McDonald’s, söz konusu iptal nedeniyle herhangi bir kişinin uğradığı herhangi bir zarar ziyandan sorumlu olmayacaktır. 

 

 

 

[Kampanya kuponları veya Sadakat Programı] ile bağlantılı tüm materyal ve reklamların yanı sıra [Kampanya kuponları veya Sadakat Programı] ile ilişkili materyal ve reklamlardaki fikri mülkiyet haklarının tümü her zaman McDonald’s'a aittir.

Sadakat Programına katılım, geçerli hukuk ve yargı çevresinde işbu şartlar ile ilgili yorumlarının kabulü anlamına gelmektedir.

Aşağıdaki hususların, [Kampanya kuponları veya Sadakat Programına] usulüne uygun katılım olarak sayılmayacağını kabul etmektesiniz:

işbu şartlarda açıkça izin verilen durumlar haricinde Uygulama veya [Kampanya kuponları veya Sadakat Puanları] ile yapılan herhangi bir alım, satış, satış teklifi, hediye veya diğer işlemler,

işbu şartlarda açıkça izin verilen durumlar haricinde, McDonald's reklamının, söz konusu reklamdan alınan özelliğin ve/veya söz konusu reklamdaki fikri mülkiyet haklarının herhangi bir amaçla kullanımı ve

işbu şartların tarafınızdan ihlali.

İşbu şartlarda yer alan hiçbir husus, yasal haklarınızı etkilemez. McDonald's, (kendi takdirine göre) işbu şartlarda aksi belirtilen durumlar haricinde herhangi bir yazışmaya girmeyi reddedebilir.

Bu Promosyona ilişkin herhangi bir reklam veya promosyon materyaline dair tüm talimat, hüküm ve koşullar işbu şartların bir parçasıdır ancak uyumsuzluk durumunda bu hükümler diğer talimat, hüküm ve koşullara göre öncelikli olarak geçerlidir. Yukarıda tanımlı ifadeler, bağlamın izin verdiği durumlarda diğer talimatlar, hüküm ve koşullarda kullanıldığında aynı anlamı ifade eder.

Tanıtımcı: Anadolu Restoran İşletmeleri Limited Şirketi

Uygulamanın Profil bölümünden ‘Hesabı Sil’i seçerek dilediğiniz zaman hesabınızı iptal edebilirsiniz.  İptalin teyit edilmesi üzerine hesabınızdaki birikmiş tüm kampanyalar, Sadakat Puanları derhal geçersiz hale gelecektir. Buna göre, McDonald’s müşterilerin ve üyelerin birikmiş puanların istemeden kaybını önlemek adına tüm iptalleri dikkatli şekilde planlamasını önermektedir. Puanlar, geçersiz hale geldiğinde geri verilemez.

 Ürünleri, doğrudan restoranlardan satın almaktasınız. Kampanyalar veya puanları kullandığınızda, kampanya veya puanları doğrudan katılımcı restoranlardan birisinde kullanmaktasınız ve ürünlerin tedarikine ilişkin sözleşme de tarafınız ile (McDonald’s veya McDonald’s Sisteminin başka bir üyesi değil) siparişinizi kabul eden restoran arasında olacaktır. Ürünlerinizi teslim aldığınız restoran, ürünleri hazırlayıp tarafınıza sunmaktan sorumludur.McDonald’s Corporation (McDonald’s ana işletmesi), bağlı ortaklıkları, iştirakleri, franchise alanları, vekilleri, temsilcileri, acenteleri ile görevlileri, müdürleri ve çalışanları birlikte “McDonald’s Sistemi Üyeleri”ni oluşturmaktadırlar.

 

Çevrimiçi hizmetlerdeki ürünler hakkında. Tüm ürünler, siparişinizi teslim aldığınız restorandaki bulunurluğa bağlıdır.  Bazı restoranlarda, tüm ürünler satılmamaktadır.  Çevrimiçi hizmetlerdeki ürün ve ambalaj görselleri, sadece örnek amaçlı olup bir restorandan teslim aldığınız ürün veya ambalaj ile aynı olmayabilir. Farklar, cihazınızın renkleri göstermesinden veya kullanılan malzemeler, tedarikçi, ülkenin hangi bölgesinde bulunduğunuz, yılın hangi mevsiminde olunduğu gibi faktörlerden kaynaklanıyor olabilir. 

 

Sipariş vermedeki fiyatlar hakkında. Fiyatlar, restorandan restorana farklılık gösterebilir ve fiyatlara [cari oranı üzerinden] KDV dâhildir. Tüm lokasyonlarda belirli kampanyalar ve fiyatlar bulunmayabilir.Sizden alınan ürün ücretinde bir hata olduğunu tespit ederseniz, fark iadesini almak üzere ürünü satın almış olduğunuz restoran ile temasa geçiniz.

 

  1. Çevrimiçi hizmetlerin mülkiyeti ile lisansları.

McDonald’s fikri mülkiyet sahipliği. Çevrimiçi hizmetlere ilişkin her türlü hak, münhasıran McDonald’s veya lisans verenlerine aittir ve öyle kalacaktır. Açıklık getirmek amacıyla belirtilmelidir ki “çevrimiçi hizmetler” sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte metin, görseller, grafikler, logolar, sayfa başlıkları, buton ikonları, görseller, sesli klipler, dijital indirmeler, veri derlemeleri, yazılım, markalar, hizmet markaları, ticari takdim şekli, ses, video, veri ve diğer materyaller (birlikte “içerik”) ile çevrimiçi hizmetlerin herhangi bir parçası dâhil çevrimiçi hizmetlerde yer alan her türlü içeriği kapsar. Çevrimiçi hizmetler, tarafınıza satılmamakta, lisansı verilmektedir.  İşbu şartlarda yer alan hiçbir husus, tarafınıza herhangi bir hakkın devredildiği veya verildiği şeklinde yorumlanamaz. McDonald’s veya lisans verenlerinin haklarını riske atmak, sınırlamak veya bunlara müdahale etmek üzere herhangi bir aksiyon alamazsınız. 

 

Çevrimiçi hizmetlerin kullanımına ilişkin lisansınız. İşbu şartlara tâbi olarak yalnızca kişisel, ticari olmayan amaçlarınız için çevrimiçi hizmetleri yalnızca işbu şartlara göre kullanmanız için tarafınıza kişisel, münhasır olmayan, devredilemez ve iptal edilebilir bir lisans verilmektedir. Açıklık getirmek adına belirtilmelidir ki “Kullanım”, erişim, etkileşime girmek ve görüntülemek anlamına gelmektedir. İşbu şartlarda tarafınıza açıkça verilen lisans ve haklar haricinde tarafınıza, ima yoluyla veya sair yollardan başka bir lisans veya hak verilmemektedir. McDonald’s'ın diğer tüm hakları saklıdır.  

 

Marka bilgisi. Çevrimiçi hizmetlerde görünen görüntü ve duygu dâhil markalar, hizmet markaları ile tüm grafik unsurlar McDonald’s veya lisans verenlerin ayırt edici ve koruma altındaki markaları ve ticari takdim şeklidir.  Çevrimiçi hizmetlerde, ilgili sahiplerinin mülkiyetinde olan çeşitli üçüncü taraf isim, ticari marka ve hizmet markaları bulunabilir.

 

  1. Kullanıcı gönderimleri ve talep edilmeyen fikirler

Kullanıcı gönderimleri. Bazı çevrimiçi hizmetler tarafınıza, McDonald’s'a çevrimiçi, hizmetler üzerinden iletilen yorum, açıklama, öneri, fikir, grafik, fotoğraf, soru, şikâyet veya başka bilgileri (birlikte “gönderiler” olarak anılacaktır) göndermenize imkân verebilir.  McDonald’s'a çevrimiçi hizmetler üzerinden herhangi bir bilgi göndererek McDonald's'a, tarafınızdan veya bir başkasından izin alınmadan veya tarafınıza veya bir başkasına herhangi bir bedel ödemeden ticari veya başka bir amaçla kullanımı dâhil gönderimleri kullanmak, çoğaltmak, dağıtmak, başkalarına alt lisansını vermek, değiştirmek, tercüme etmek, türev çalışmalarını hazırlamak, halka açık şekilde göstermek ve halka açık şekilde icra etmek üzere daimi, iptal edilemez, dünya genelinde, münhasır olmayan, telif ücretsiz, devredilebilir bir lisans verdiğinizi bilmektesiniz. McDonald’s, herhangi bir gönderimi gizli tutmakla yükümlü olmayacaktır.

 

Talep edilmeyen fikirler. Talep edilmeyen fikirleri değerlendirmeye almamak McDonald’s'ın politikasıdır. McDonald’s üzerine düşünmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz ancak McDonald’s sisteminin dışından yeni fikirleri inceleyemiyoruz. McDonald’s tarafından mevcut veya gelecekteki gönderiminize benzer veya gönderiminizle aynı olan herhangi bir ürün, tasarım, kavram veya diğer materyalleri değerlendirmesi, kullanması ve geliştirmesiyle bağlantılı olarak McDonald’s ile McDonald’s Sistemi Üyelerine karşı her türlü talepten açıkça feragat etmektesiniz. Detaylı bilgi için McDonald’s SSS'lerine bakınız.

  1. Çevrimiçi hizmetlerin kabul edilebilir kullanımları ve kısıtlamaları.

Kabul edilebilir kullanımlar ve diğer kısıtlamalar. Çevrimiçi hizmetlerle ilişkili olarak (içerik dâhil):

  • Çevrimiçi hizmetleri yasa dışı olan veya işbu şartlar ile yasaklanan herhangi bir amaç için kullanamaz ve üçüncü tarafların da böyle bir amaç için kullanmasına izin veremezsiniz.
  • Telif hakkı, ticari marka veya diğer tescil bildirimlerini silemez ve üçüncü tarafların da silmesine izin veremezsiniz;
  • İçerik dâhil çevrimiçi hizmetlerin mülkiyetini edinmeye teşebbüs edemez veya üçüncü tarafların böyle bir teşebbüste bulunmasına izin veremezsiniz;
  • Çevrimiçi hizmetleri, herhangi bir ticari şekilde kullanamaz, kopyalayamaz, dağıtamaz, yeniden yayınlayamaz, gösteremez, ifşa edemez, karşıya yükleyemez, paylaşamaz veya aktaramazsınız ve üçüncü tarafların bunları yapmasına izin veremezsiniz;
  • Çevrimiçi hizmetleri kiralayamaz, kiraya veremez, satamaz, alt lisansını veremez, ödünç veremez, tercüme edemez, birleştiremez, uyarlayamaz, devir veya temlik edemez ya da başka programlar veya hizmetler ile birleştiremezsiniz ve üçüncü tarafların bunları yapmasına izin veremezsiniz;
  • Çevrimiçi hizmetleri tersine çeviremez, kaynak koduna dönüştüremez, tersine mühendislik yapamaz, kaynak veya nesne kodu formatında kopyalayamaz veya çevrimiçi hizmetleri temel olarak türev çalışmalar oluşturamazsınız ve üçüncü tarafların bunları yapmasına izin veremezsiniz;
  • Bir ambargo, ticari yaptırım veya başka bir teknoloji kontrolü veya ihracat yasa ve düzenlemesini ihlal edecek şekilde çevrimiçi hizmetleri aktaramaz, sunamaz, ihraç edemez veya yeniden ihraç edemezsiniz ve üçüncü tarafların bunları yapmasına izin veremezsiniz
  • Çevrimiçi hizmetlere erişmek veya çevrimiçi hizmetlerden içerik çıkarmak için sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte örümcekler, robotlar, ekran kazıyıcılar veya çevrimdışı okuyucular dâhil lisanssız bir teknoloji veya otomatik sistem kullanamaz veya kullanıma alamazsınız ve üçüncü tarafların bunları yapmasına izin veremezsiniz;
  • Çevrimiçi hizmetlere, McDonald’s ağına veya çevrimiçi hizmetlerle ilişkili kullanıcı hesaplarını devre dışı bırakma, sayılanlara zarar verme, aşırı yüklemede bulunma, bozmak veya yetkisiz erişim sağlamaya teşebbüs edemezsiniz veya üçüncü tarafların bunları yapmasına izin veremezsiniz.

 

  1. Sorumluluk Sınırlamaları ve sorumluluk retleri.

McDonald’s sorumluluğunun sınırlamaları. [NE] MCDONALD’S [NE DE MCDONALD’S SİSTEMİNİN BAŞKA BİR ÜYESİ]- ÇEVRİM İÇİ HİZMETLERDEN KAYNAKLANAN VERİ KAYBI, BEDENİ ZARAR VEYA MALA GELEN ZARAR DÂHİL HERHANGİ BİR KÂR KAYBI VEYA İŞ KAYBI, ÖZEL, DOLAYLI, SONUCA BAĞLI, ÖRNEK VEYA ARIZİ ZARARLARDAN SORUMLUDUR.  İŞBU BÖLÜMDE YER ALAN HİÇBİR HUSUS, McDONALD’S'IN KENDİ AĞIR İHMALİ VEYA KASITLI YA DA YASA DIŞI UYGUNSUZ HAREKETİNDEN KAYNAKLANMASI DURUMUNDA ZARARLARDAN DOLAYI McDONALD’S'IN SORUMLULUĞUNU SINIRLANDIRMAYI AMAÇLAMAMAKTADIR. AYRICA, İŞBU BÖLÜMDE YER ALAN HİÇBİR HUSUS, BİR TÜKETİCİ OLARAK GEÇERLİ HUKUK TAHTINDA SINIRLANDIRILAMAYACAK OLAN HAKLARINIZI SINIRLANDIRMAYI VEYA DEĞİŞTİRMEYİ AMAÇLAMAMAKTADIR.  McDonald’s'ın, işbu şartlar tahtında veya yasanın izin verdiği zararı veya başka bir tazminatı talep etmeye ilişkin tüm yasal hkları saklıdır.

 

McDonald’s çevrimiçi hizmetleri “OLDUĞU GİBİ” herhangi bir garanti olmadan sunmaktadır. Çevrimi