Sıkça Sorulan Sorular
Bu uygulama ne için?
Ürünlerimiz ve restoranlar hakkında bilgi sağlamanın yanı sıra, uygulama kullanıcılarına birçok ilgi çekici teklif sunuyoruz. Bu, sadık McDonald’s müşterilerimiz için bir uygulamadır.
İnternet bağlantım yok, uygulamayı kullanamıyorum.
Uygulamada en güncel bilgileri görüntüleyebilmeniz için bir İnternet bağlantısı gerekmektedir
Restoranda internet bağlantım yok, tekliflerimi nasıl kullanabilirim?
Bir teklifi kullanmak için, bir bağlantıya sahip olan bir alanda (örneğin, daha iyi bir 3G bağlantısı için restoran dışında) etkinleştirebilirsiniz. Teklif, internet bağlantısı kesildikten sonra dahi belirli bir süre boyunca görünür kalacaktır
Uygulamam çalışmıyor
Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde şunları öneririz:
Teklifi aktif hale getirdim ancak onu kullanacak kadar vaktim yoktu. Yeniden aktif hale getirebilir miyim?
Maalesef, bu durumda teklif kaybolur, teklifi kullan’a tıkladıktan sonra kısıtlı bir süreniz vardır. Tekliflerimizin bir kısmı tekrarlıdır; lütfen şartlar ve koşullara bakın.
Bir teklifi etkinleştirdiğim zaman altın madeni para ve zamanlayıcı görünmüyor ve teklifin bulunduğu sayfa kapanıyor.
Şayet teklifi telefonunuzdan, ancak başka bir hesapla aktif hale getirdiyseniz, aynı teklifi aynı telefonda aynı anda ancak farklı hesaplarla aktif hale getirmek mümkün olmadığından, bu şekilde olması normaldir.
Eğer böyle bir durum söz konusu değil ise, lütfen aşağıdaki iletişim formu aracılığı ile tarafımızla iletişime geçiniz.
Aynı işlemde neden 2 teklif kullanmama izin verilmiyor?
Bu aşamada, sepet başına yalnızca 1 teklif kullanabilirsiniz.
Şifremi ve e-posta adresimi unuttum. Ne yapabilirim?
Uygulamanızda bulunan ‘Hesabım’ menüsüne e-posta adresinizi girerek şifrenizi sıfırlayabilirsiniz. E-posta adresinizi unuttuysanız veya bağlantı maili tarafınıza ulaşmaz ise aşağıdaki formu kullanarak bize ulaşın.
McDonalds neden telefon numaramı öğrenmek istiyor?
Telefon numarası, sizi benzersiz bir misafir olarak tanımlamamızı sağlar ve birden çok hesap oluşturulmasını önlememize yardımcı olur. McDonald’s bunu asla ticari amaçlar için kullanmayacaktır.
Parolam 4 nokta ‘●●●●’ olarak görüntüleniyor, ancak şifrem daha fazla karakter içeriyor. Şifrem doğru olarak kaydedilmiş mi?
Evet! 4 nokta sadece şifrenizin kaydedildiğini göstermek içindir, uzunluğu ne kadar olursa olsun. Unutmanız halinde, ‘Hesabım’ menüsünden şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.
Hesabımı silmek istiyorum
Bize musterihizmetleri@mcdonalds.com.tr’den ulaşabilirsiniz.