Formu doldurmadan önce lütfen aşağıda yer alan kullanım koşullarını dikkatlice okuyunuz.
KULLANIM VE İADE KOŞULLARI
Deniz Yatağı stoklarla sınırlıdır. Stok kalmaması durumunda puan iadesi yapılacaktır.
Puan karşılığı alınan Deniz Yatağının teslim edilmesi için kullanıcıların yönlendirilen formu doldurması gerekmektedir. Puan karşılığı alınan Deniz Yatağı ürünü için yönlendirilen formu doldurmayan kullanıcılara Deniz Yatağı gönderimi yapılamayacaktır.
Söz konusu ödül; yalnızca McDonald’s uygulamasında yer alan MyMcDonald’s Ödüllerim programı içerisindeki ödüller arasından Deniz Yatağı’nın seçilmesi gerekmektedir.
Deniz Yatağı gönderimi kullanıcının yönlendirilen formda belirttiği adrese kargo yoluyla yapılacaktır.
Kargo gönderimlerinin ortalama 7-10 iş günü sürmesi beklenmekte olup söz konusu kargo teslimat süresinde meydana gelebilecek aksaklıklar ve /veya değişikliklerden McDonald’s sorumlu tutulamaz. Kargo teslimatı sırasında oluşabilecek hasarlardan McDonald’s sorumlu değildir. Kargoda kırık ve /veya hasar olduğu takdirde, kargonun teslim alındığı anda, ihtirazi kayıt koyulması ve kanuni süreler içinde bildirimde bulunulması gerekmektedir.
Deniz Yatağı için; McDonald’s restoranlarından yalnızca QR kod okutulmak suretiyle fiş temin edilecektir. Söz konusu fişi, ürünün teslimine kadar gerekmesi halinde himayenizde bulundurmanız gerekmektedir.
Ürünün kendisi McDonald’s restoranlarından temin edilmeyecektir. Mali değeri yoktur, satılamaz, nakde çevrilemez veya karşılığında para talep edilemez.
Kullanımdan kaynaklı oluşabilecek hasarlardan McDonald’s sorumlu değildir.
Kullanım kılavuzu ürün paketinin üzerinde yer almaktadır.
McDonald’s’ın önceden haber vermeksizin fiyatlarda değişiklik yapma, kampanyayı dilediği zaman sonlandırma ve /veya kampanya sürecini değiştirme hakkı saklıdır.
İADE KOŞULLARI
Söz konusu ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde Satış Fişini teslim aldığınız Restorana fişinizle birlikte giderek aşağıdaki koşullar dahilinde ücretsiz iade edebilirsiniz.
- Ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.
-
Ürünün orijinal kutusunda ve hasar görmemiş olması gerekmektedir.
-
İade için göndermiş olduğunuz ürün, tüm aksesuarlarıyla birlikte geri gönderilmelidir.
-
Ürünün yanında hediye ürün gönderildiyse hediye gönderilen ürün de siparişinizdeki ürünler ile birlikte aynı anda ve eksiksiz olarak gönderilmelidir.
-
Tesliminden sonra bant, ambalaj gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünlerde cayma hakkı geçerli değildir.
Cayma hakkının bulunmadığı kapsam dışı durumlar ve ürünler aşağıda listelenmiştir.
-
Kullanılmış veya satılabilir durumda olmayan ürünler; tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade süresine uygun olsa dahi iadesi söz konusu olmamaktadır),
-
Ambalajı açılmış ya da zarar görmüş ürünler; ambalajı bozulmuş, bantlanmış, yazı yazılmış, orijinal kutusu hasar görmüş ve satılabilme durumu olmayan ürünler.
-
Dış etmenler veya ürün kişiselleştirmesi gibi sebeplerle orjinal formu ve şekli bozulan, solan, rengi atan, delinmiş veya yırtılmış olan ürünler,
-
Darbelerden veya sürtünmelerden kaynaklı kırılma ve yıpranmalar,
-
Ürünün bakım ve kullanım talimatı/önerilerinin ihmal edildiğinin tespit edildiği ürünler,
-
Ürünün kullanım/taşıma kapasitesine aykırı kullanım sonucu meydana gelen hasarlar (Örneğin: 90 kg taşıma sınırı olan Deniz Yatağı ürününün belirtilen sınırdan yüksek yük altında kalması sebebi ile oluşan hasarlar)
Ürün İadesinde Yapılması ve Dikkat Edilmesi Gerekenler
-
Ürün iade istekleri Tüketicinin Korunması Kanunu ve Yönetmeliği hükümleri esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır. Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur.
-
Ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Satış Fişini teslim aldığınız Restorana başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünleri Satış Fişini teslim aldığınız Restorana teslim etmeniz durumunda herhangi bir kargo bedeli ödemezsiniz.
-
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.
-
Ürünün "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için söz konusu ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
-
14 günü aşan sürelerde iade yapılmamaktadır.
-
Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadeler ‘Hatalı Ürün’ olarak değerlendirilmektedir.
Sınırlı stokta tedarik edilmesi dolayısıyla tedarik koşullarındaki kısıt nedeniyle Deniz Yatağı ürünü için yalnızca iade işlemi yapılmakta olup değişim gerçekleştirilememektedir. İadeniz; yukarıda belirtilen şartları sağladığı takdirde, MyM puanı olarak ilgili hesaba gerçekleştirilecektir.