Tüm Ürünleri Göster
Dünyada McDonalds - McDonald's Standartları

McDonald's Standartları


Dünyanın her köşesinden milyonlarca insanın McDonald's'ı tercih etmesinin çok önemli bir nedeni var: McDonald's Standartları.

McDonald's Standartları, 1954 yılında, müşteri mutluluğuna ulaşan tek yolun, ödün verilmeyen kalite, başarılı servis ve tüm ayrıntıları kapsayan bir temizlikten geçtiğini gören Ray Kroc tarafından oluşturuldu. Ve o günden bugüne, McDonald's sistemini geliştirmeye yönelik her adım, bu standartlar etrafında şekillendirildi, bu standartlara bağlı kalınarak atıldı. İşte McDonald's farkını, tüm dünyadaki McDonald's restoranlarında aynı şekilde uygulanan bu standartlar yaratır.

McDonald's'ta kalite, ürünlerin belirlenen standartlara uygun ve en iyi malzemeler kullanılarak hazırlanması; ürünlerin sağlık ve lezzetini koruyan yöntemlerle ve gıda güvenliğini temel alan prosedürlerle müşterilere sunulması demektir.

McDonald's'ta servis, hızlı, samimi ve naziktir. Servisin her zaman müşteri beklentilerine uygun bir şekilde gerçekleştirilmesi için, ekip üyelerinden müşteri gibi düşünmeleri istenir.

McDonald's'ta temizlik, restoranların tüm birimleri ve personelin yanı sıra restoranların yakın çevresini de kapsayan bir anlayışla ele alınır ve gerçekleştirilir. Temel hedef, McDonald's müşterilerinin daha restorana girmeden temizliği hissetmesidir.

McDonald's'ta değer kavramı ise taze, sıcak ve lezzetli ürünleri, müşterilere, keyif alacakları bir ortamda, mümkün olan en hoş şekilde ve en uygun fiyatlarla sunabilmek anlamına gelir.